Sisustussuunnitelman esittely kirjastossa 16.9. klo 18

Trash Design esittelee suunnitelmansa kirjaston uudesta sisustuksesta. Tule katsomaan ja kommentoimaan. Tapahtumassa kahvitarjoilu, tervetuloa!

Martinlaakson kirjaston remontin alku siintää jo nurkan takana, kuukauden päässä. Ennen kuin kirjasto sulkee ovensa 4.10. neljäksi kuukaudeksi, on edessä vielä paljon tehtävää. Tärkeimpänä kaikista on tietysti kirjaston tulevan ilmeen viimeistely ja esittely asiakkaille ja henkilökunnalle. Vasta sen jälkeen suunnitelma voidaan toteuttaa käytännössä.

Suunnittelutoimisto Trash Design on ahkeroinut koko kesän kirjaston sisustussuunnitelman parissa. Siinä on otettu huomioon Martinlaakson kirjaston asiakkailta kyselyissä ja erilaisissa tapahtumissa kerätty palaute ja toiveet.

Suunnittelijakaksikko Isa Kukkapuro-Enbom ja Henrik Enbom esittelee luonnoksensa Martinlaakson kirjaston uudesta ilmeestä kirjaston asiakkaille keskiviikkona 16.9. klo 18. Tarjolla on siis ainutlaatuinen mahdollisuus päästä kurkistamaan ennakkoon, miltä kirjasto näyttää tulevaisuudessa!

Esittelytilaisuudessa asiakkaat pääsevät myös kommentoimaan ja antamaan sisustussuunnitelmasta palautetta. Toiveet ja ehdotukset pyritään ottamaan huomioon suunnitelman viimeistelyssä, joten vielä ehdit päästä vaikuttamaan kirjaston tulevaan ilmeeseen.

Tapahtumassa on kahvitarjoilu, tervetuloa mukaan!