Tästä se alkaa

Martinlaakson kirjastossa puhaltavat pian uudet tuulet! Kirjastoa uudistetaan syksyllä 2015, ja haluamme uuden ilmeemme ja palveluidemme vastaavan asiakkaiden ja alueen asukkaiden tarpeisiin mahdollisimman hyvin. Tämä onnistuu tietysti kysymällä suoraan, mitä juuri te kirjaston käyttäjät meiltä toivotte.

Kysyimme kävijöiltämme erilaisista toiveista ja tarpeista asiakaskyselyllä jo alkuvuodesta 2014, ja saimme paljon hyviä ehdotuksia. Lisäksi huhtikuussa 2015 kirjastossa oli siellä täällä esillä ideabokseja, joihin kävijät saivat kirjoittaa niin parannusideoita, unelmia kuin niitäkin asioita jotka jo ovat täällä hyvin.

Aiemmin toteutettujen kyselyjen lisäksi aiomme kevään ja kesän 2015 aikana toteuttaa kirjastossa ja vähän sen ulkopuolellakin erilaisia haastatteluja, tempauksia ja työpajoja, jotta kirjastosta tulisi varmasti juuri teidän näköisenne. Pysykää siis kuulolla, kohta alkaa tapahtua!

Kirjastonjohtaja hyllyä purkamassa. Onneksi varsinaisen remontoinnin hoitavat ihan oikeat remonttireiskat.
Martinlaakson kirjastonjohtaja hyllyä purkamassa. Onneksi varsinaisen remontoinnin hoitavat ihan oikeat remonttireiskat.