Tikkurilan kirjaston lukupiiri, syksy 2018

Tikkurilan kirjaston lukupiiri on avoin kaikille lukemisesta kiinnostuneille. Syksystä 2018 piiri kokoontuu aikuistenosaston Voimala-ryhmätyötilassa klo 18.00 torstaisin 13.9., 11.10., 8.11. ja 13.12..

13.9. Anna-Mari Rantala ja Elina Räsänen Vantaan kirjaston hankinta- ja luettelointikeskuksesta esittelevät uutuuskirjoja. Käydään läpi myös lukipiiriläisten kesällä lukemia kirjoja ja vaihdetaan lukuvinkkejä.

11.10. kirjailija Maritta Lintunen kertoo kirjojensa sisällöistä ja teemoista sekä kirjailijantyöstään. Lukupiirikirjana Maritta Lintusen Stella.

8.11. lukupiirikirjana Amos Ozin Juudas.

13.12. lukupiirin vieraana Vantaan kirjoittajien puheenjohtaja Jorma Luoma. Hän kertoo teoksistaan ja esittelee Vantaan kirjoittajien toimintaa. Joulukuun lukupiirikirja ilmoitetaan myöhemmin.

Lisätietoja Tikkurilan kirjaston lukupiiristä: https://kirjasto.one/lukupiiri/. Lukupiirikirjan voit hakea Tikkurilan kirjaston palvelutiskiltä tai tilata sen osoitteesta www.helmet.fi.

Lämpimästi tervetuloa sekä vanhat että uudet jäsenet!