Tervetuloa syyskauden ensimmäiseen lukupiiriin!

Lokakuun lukupiirissä keskustellaan Pauliina Suden romaanista Pyramidi. Kirjailija itse alustaa iltaa. Lukupiiri kokoontuu tiistaina 12.10. kello 18 Tikkurilan kirjaston lastenosaston satuhuoneessa.

Lukupiirikirjoja on saatavissa Tikkurilan kirjastosta. Voit myös varata lukupiirikirjat maksutta Tikkurilan kirjastoon. Kirjan tiedot HelMet-verkkokirjastossa.

Tervetuloa!

Tulevat lukupiirit:

*Marraskuun lukupiirissä tiistaina 9.11 vieraana kirjastonjohtaja ja kirjastojen Namibian kehitysyhteistyön veteraani Marjatta Lahti. Aiheena on afrikkalainen kaunokirjallisuus. Marraskuun kirjana Petina Gappahin Tanssimestari ja muita tarinoita Zimbabwesta.

*Joulukuun lukupiirissä tiistaina 7.12 vieraana tämän vuoden Finlandia-palkinto valintalautakunnan jäsen Lari Kotilainen.