Maaliskuun lukupiiri Hakunilan kirjastossa

Maaliskuun lukupiirikirjaksi valitsimme Antonio Muños Molinan Kuun tuuli, jonka päähenkilö, 13-vuotias espanjalaispoika pakenee elämänsä ahtautta kirjoihin ja elokuviin.

Helmikuun kirja Juha-Pekka Koskisen Savurenkaita osoittautui hittikirjaksi. Tarina herätti paljon keskustelua niin päähenkilöistä kuin heidän motiiveistaan. Lukupiiriläisiä kutkutti myös se, miten kirjailija jätti joitain tapahtumia lukijan itsensä tulkittavaksi. Helmikuun tapaamisessa juhlistimme myös lukupiirin 5-vuotissynttäreitä kakkukahveilla.

Maaliskuussa tapaamme keskiviikkona 6.3.2013 klo 13.00 – 14.30 Hakunilan päiväkeskuksen tiloissa (vinosti vastapäätä Tarjoustaloa). Lukupiirikirjan voi noutaa Hakunilan kirjaston päivystyspisteestä, Laukkarinne 6, 3krs. Tervetuloa mukaan viihtymään ja keskustelemaan kirjoista!

Lisätietoja:
Paula Puustinen