Pointin lukupiiri huhtikuussa

Maaliskuussa luimme jugoslavialaistaustaisen Téa Obrehtin palkitun esikoisteoksen Tiikerin vaimo. Teos herätti paljon keskustelua, ja lukukokemukset olivat osittain ristiriitaisiakin. Limittäin kulkevat tarinat ja aikatasot olivat paikoitellen vaikeaselkoisia, ja jotkut olivat joutuneet lukemaan kirjan jopa kahteen kertaan! Vaikka kirja ei varsinaisesti koukuttava ollutkaan, oli se silti kaikkien mielestä taidokas ja kiehtova kuvaus Balkanin alueen historiasta ja kansanperinteestä. Jäämme innolla odottamaan Obrehtin seuraavaa, suunnitteilla olevaa teosta!

Huhtikuussa keskustelemme japanilaisen Haruki Murakamin kirjasta Kafka rannalla. Lukupiiri kokoontuu seuraavan kerran maanantaina 8.4. klo 18 kirjaston satuhuoneessa.  Kirjan voit noutaa kirjaston tiskiltä ilman varausmaksua. Tervetuloa!

Loppukevään kirjavalinnoista päätämme yhdessä, kaikki lukupiiriläiset saavat vaikuttaa!

Tiedustelut: Eeva Rita-Kasari, eeva.rita-kasari(at)vantaa.fi