Helmikuun lukupiiri Pointin kirjastossa

Keväällä 2014 Pointin lukupiirin teemana ovat Pohjoismaat. Matka alkoi tammikuussa koto-Suomesta, kun luimme Katja Kallion romaanin Säkenöivät hetket. Kirja keräsi kehuja lukupiiriläisiltä, vaikka se kepeästä nimestään ja kansikuvastaan huolimatta olikin yllättävän synkkä ja raadollinenkin.

Helmikuussa pysymme yhä kotimaisessa kirjallisuudessa – kuukauden kirjana on suomenruotsalaisen Märta Tikkasen kirja Emma ja Uno – rakkautta totta kai. Romaanissa Tikkanen kertoo isovanhempiensa rakkaustarinan.

Kevään aikana tarkoituksena on käydä läpi muut Pohjoismaat Ruotsin, Norjan ja Tanskan kautta aina Islantiin asti!

Lukupiiri kokoontuu seuraavan kerran maanantaina 10.2.  klo 18. Kuukauden kirjan saat maksutta kirjastosta. Kaikki kirjallisuudesta kiinnostuneet ovat tervetulleita mukaan!