Hakunilan kirjaston lukupiiri maaliskuussa

Helmikuun lukupiirissä matkasimme sodanruntelemaan Somaliaan. Giuseppe Catozzellan tositapahtumiin sijoittuva romaania Et kai vain pelkää? pidettiin hyvänä ja mielenkiintoisena kirjana. Kirjan tarina toi kasvot pakolaisille ja antoi ajattelemisen aihetta. Ihmisarvon menetys oli järkyttävää, mutta toisaalta ihmissuhteiden kuvaus ja niiden tärkeys toi tarinaan myös lämpöä. Jännitys päähenkilö Samian kohtalosta piti otteessaan loppuun asti. Eräälle lukupiiriläiselle Samian pakomatka Somaliasta kohti Eurooppaa toi mieleen omat evakkokokemukset.yöeiunohda  Vaikuttava kirja siis!

Maaliskuussa matkaamme uniin ja unohdukseen Katharina Hagenan romaanissa Yö ei unohda. Maaliskuun lukupiiri kokoontuu kirjaston monitoimitilassa keskiviikkona 2.3.2016 klo 13-14.30.

Lukupiirikirjan voit noutaa itsepalveluvaraushyllystä kohdalta Lukupiiri ja lainata omalle kortillesi.

Lisätietoja lukupiirin toiminnasta voit kysyä:

Paula Puustinen
erikoiskirjastonhoitaja