Kirjailija Elisabeth Aho Tikkurilan kirjaston lukupiirissä

sisarTikkurilan kirjaston lukupiirissä to 10.4.2014 klo 18.00 kirjailija Elisabet Aho kertoo kirjansa Sisar syntyhistoriasta.

Hän kuvaa romaanissaan harvoin käsiteltyä aihetta, sisällissodan runtelemaa Helsinkiä. Huhtikuussa 1918 Helsingin Kalliossa käydään sodan viimeisiä taisteluja ja kaupunki on kaaoksessa. Diakonissalaitoksella, taisteluiden pyörteissä, hyväntahtoiset sisaret pyrkivät kuitenkin hoitamaan kaikkia haavoittuneita tasapuolisesti itseään säästelemättä samalla valaen uskoa hyvyyteen, jopa ystävyyteen.

Illan päätteeksi Elisabeth Aho esittelee mm. oman mielikirjailijansa Ulla-Lena Lundbergin teoksia.

Lämpimästi tervetuloa mukaan keskustelemaan ja hakemaan lukuvinkkejä!

”Sisaren” voit varata osoitteesta www.helmet.fi tai noutaa aikuistenosaston neuvonnasta.