Tikkurilan kirjaston lukupiirissä 11.10. Maritta Lintunen

Maritta Lintunen on kirjailija ja musiikin maisteri. Lokakuun lukupiirikirjana oleva Stella ilmestyi keväällä 2018. Teos on Lintusen viides romaani. Romaanien lisäksi Lintunen on kirjoittanut novelleja ja runoja. Lintusen teokset ovat olleet lukijoiden suosikkeja ja kirjat ovat olleet palkintoehdokkaina lukuisissa merkittävissä kirjallisuuskilpailuissa. Blogissaan https://www.marittalintunen.com kirjailija kertoo, että hänen runojaan ja novellejaan on ilmestynyt englanniksi, ruotsiksi, unkariksi, udmurtiksi, hollanniksi, saksaksi, venäjäksi ja portugaliksi.

Stella on romaani siitä, mitä tapahtuu, kun lahjakkuuden joutuu tukahduttamaan ja omia valintoja ohjaa joku muu kuin henkilö itse. Romaanissa musiikki on vahvassa roolissa, sillä yksi romaanin keskeisistä henkilöistä, Juri, on aikoinaan joutunut luopumaan musiikkiurastaan äitinsä vaatimusten vuoksi.

Lukupiiri kokoontuu 11.10. klo 18.00 Tikkurilan kirjaston lasten- ja nuortenosaston satuhuoneessa.