Tikkurilan lukupiirin syksy 2021

Kokoonnumme syksyn ajan lasten- ja nuorten osastolla olevassa Laguuni -lukuhuoneessa kello 18.00 – 19.30.

9.9.  Kirjastonhoitaja Karoliina Havaste esittelee fantasiakirjallisuutta. Lukupiirikirjana Juhani Karilan Pienen hauen pyydystys.

14.10. Lukupiirikirja: Leila Slimani: Toisten maa. Toisten maa pohjautuu kirjailijan isoäidin tarinaan ja teos on trilogian avausosa. Tapahtumat alkavat toisen maailmansodan lopusta ja päättyvät Marokon itsenäistymiseen 1956. Slimani kuvaa mm. kulttuurien yhteentörmäystä sekä naiseuden ja kauneuden taakkaa.

11.11. Harrin dekkari- ilta. Erikoiskirjastovirkailija Harri Hokkanen esittelee perinteistä salapoliisikirjallisuutta. Lukupiirikirjana 1400-luvun Tallinnaan sijoittuva Indrek Harglan Apteekkari Melchior ja Olevisten kirkon arvoitus.

9.12. Lukupiirikirjana Anna Soudakovan Mitä männyt näkevät. Teos on Soudakovan esikoisromaani ja pohjautuu hänen isoisänsä elämäntarinaan.

Lämpimästi tervetuloa!