Kevään taikaa – sanojen taikaa

Ilmoittaudu Tikkurilan kirjastossa keväällä 2024 järjestettävälle kurssille!

Tervetuloa tutustumaan kirjallisuusterapian kiehtoviin, itsetuntemusta ja hyvinvointia lisääviin mahdollisuuksiin. Viisi kertaa kokoontuvalla kurssilla perehdymme mm. luontokirjoittamisen keinoihin ja omaelämäkerrallisen kirjoittamisen mahdollisuuksiin.

Kurssilla kysymme kirjallisuusterapeuttisten harjoitusten avulla, mitä minulle kuuluu juuri nyt, mistä olen tullut ja minne haluan olla matkalla. Kirjallisuuden tuntemusta ei vaadita, eikä tekstejä arvioida. Tärkeintä on, mitä ajatuksia, tunteita ja havaintoja kirjoittaminen ja tekstit sinussa herättävät.

Kirjallisuusterapian ihmeitä tekeviin vaikutuksiin opastavat kirjallisuusterapiaohjaajat Maaria Harviainen ja Teija Varis.

Ryhmään mahtuu 12 henkilöä. Osallistuminen on maksutonta, ja tarjoamme kahvia ja teetä.

Tervetuloa samanhenkiseen seuraan!

Sitovat ilmoittautumiset ja/tai tiedustelut 24.3. mennessä alla olevalla lomakkeella.

Kurssi järjestetään Tikkurilan kirjastossa, osoite Lummetie 4.

Kuva: Flickr/ Tero Karppinen CC BY 2.0 DEED