Mikkolan lukupiiri jatkuu syksyllä Lumossa

Mikkolan kirjaston viimeinen lukupiiri pidettiin maanantaina 6. toukokuuta haikeissa merkeissä. Oli aika hyvästellä Mikkola, joka sulkee ovensa toukokuun lopussa. Lukupiirin toiminta ei kuitenkaan lopu tähän, vaan piiri jatkaa syksyllä toimintaansa Lumon kirjastossa.

Lumon informaatikko Laura Verronen oli mukana viimeisellä Mikkolan kokoontumiskerralla. Keskustelua käytiin niin kirjallisista mieltymyksistä kuin lukupiirin kokoontumisajoista. Lukupiirin ensimmäinen kokoontuminen sovittiin Lumon kirjastoon tiistaiksi 3. syyskuuta kello 12 alkaen. Ensimmäisessä tapaamisessa keskustellaan Sarah Watersin kirjasta Vieras kartanossa. Kirjaa saa Mikkolan kirjastosta 31.5. asti. Sen jälkeen lukupiirikirjojen nouto vaihtuu Lumoon.

Lumon syksyllä aloittavaan lukupiiriin ovat tervetulleita niin entiset Mikkolan lukupiiriläiset kuin uudet tulokkaat. Lisätietoja Laura Verroselta (etunimi.sukunimi@vantaa.fi tai p. 839 32251).

Kiitos kaikille lukupiiriläisille. On ollut ilo keskustella kanssanne kirjoista ja kirjojen kirvoittamista aiheista. Toivon teille kaikille antoisia luku- ja keskusteluhetkiä Lumon lukupiirissä.

Heli Ronkainen
kirjastonhoitaja, lukupiirin vetäjä