Helmikuun lukupiiri Hakunilan kirjastossa

Helmikuun lukupiirikirjaksi valittiin Juha-Pekka Koskisen Savurenkaita : kun patruuna Bogdanoff tehtaan perusti. Lukupiiri kokoontuu keskiviikkona 6.2.2013 klo 13.00 Hakunilan päiväkeskuksen tiloissa (vinosti vastapäätä Tarjoustaloa). Silloin juhlistetaankin viisivuotiasta lukupiiria!

Tammikuun lukupiirissä keskustelimme Jonas Jonassonin romaanista Satavuotias, joka karkasi ikkunasta ja katosi. Hyvin paasilinnamaiseksi kuvatusta tarinasta pidettiin suurilta osin, ja se oli hersyttänyt monta naurua. Toisaalta meno äityi joskus välillä liiankin hullunkuriseksi. Kirjaa pidettiin myös vähän liian pitkänä, siinä olisi ollut aiheet kahteenkin erilliseen kirjaan.

Jos kiinnostaa, millaisia mielipiteitä helmikuun kirja herättää, tule mukaan mukavaan lukupiiriimme! Mukaan voi tulla, vaikka kirja olisi jäänyt lukemattakin. Remontin ajan lukupiirikirjan voi noutaa kirjaston päivystyspisteestä (ostoskeskus, Laukkarinne 6, 3.krs, sosiaaliaseman viereinen ovi).

Lisätietoja:
Paula Puustinen