Huhtikuun lukupiiri Hakunilan kirjastossa

Huhtikuun lukupiirikirjaksi valittiin Satu Grönroosin Lumen syli . Lumen syli on riipaiseva esikoisromaani siipirikkoisista ihmisistä, juuri koulunsa aloittaneesta Helmistä, hänen äidistään Elsasta ja koulun uudesta opettajasta Kaarinasta.

Huhtikuun lukupiiri kokoontuu keskiviikkona 3.4.2013 klo 13.00 – 14.30. HUOM! Lukupiirin kokoontumispaikka vaihtuu, päiväkeskuksen sijasta kokoonnumekin Hakunilan kirjaston päivystyspisteen lehtienlukuhuoneessa, Laukkarinne 6 3 krs. Tavalliseen tapaan lukupiirikirjan voi hakea maksutta päivystyspisteen asiakaspalvelusta.

Maaliskuussa luimme Antonio Muños Molinan Kuun tuuli -romaanin. Apollo 11 kuulentoa seuraavan pojan elämää halkovat arki ja murrosiän kuohut. Lukupiiriläiset pitivät yksimielisesti kirjasta, eniten oli ärsyttänyt kirjan taitto. Siihen olisi toivottu enemmän ilmaa.

Lisätietoa lukupiirin toiminnasta tai kirjaehdotuksia:

kirjastonhoitaja
Paula Puustinen