Tikkurilan kirjaston lukupiiri pyörähtää käyntiin to 11.9 klo 18.00

sukupuuIllan kirjailija, kolumnisti Kati Tervo kertoo Sukupuu-romaaninsa taustoista ja syntyhistoriasta Voimala-ryhmätyötilassa.

Kati Tervo kuvaa Sukupuussa saksalaissuomalaisen suvun värikkäitä vaiheita neljän sukupolven ajalta. Kirja ei kuitenkaan ole historiallinen vaan tunnehistoriallinen romaani. Se antaa puheenvuoron seitsemälle naiselle, jotka ovat eläneet eri paikoissa ja eri aikakausina. Yhteistä heille kuitenkin on kohtalo, johon he itse eivät ole voineet vaikuttaa. Naisten vahvoista monologeista syntyy kiihkeä kokonaisuus, jonka imusta lukijan on vaikea irrottautua.

Lämpimästi tervetuloa mukaan, vaikka et kirjaa olisikaan lukenut. Kirjasta on tällä hetkellä varauksia, ja sitä on vaikea saada kirjastosta.