Hakunilan kirjaston lukupiiri lokakuussa

Lokakuun kirjaksi valikoitui Franz-Olivier Giesbertin Rakkauden ja koston kokkirakkaudenjakostonkokki. Voit lainata lukupiirikirjan omalle kortillesi itsepalveluvaraushyllystä. Kirjat löytyvät kohdalta Lukupiiri Hakunila. Lokakuun lukupiiri kokoontuu 7.10.2015 kirjaston monitoimitilassa klo 13 – 14.30. Tervetuloa mukaan, vaikka kirjaa et olisi ehtinyt lukeakaan!

Syyskuussa keskusteltiin Mathias Rosenlundin omaelämäkerrallisesta teoksesta Vaskivuorentie 20. Teos ja sen aihe herätti vilkasta keskustelua. Teksti soljui hienosti, ja kirjan tunnelma säilyi. Käännöstä kiiteltiin, mutta toisaalta mietittiin oliko kääntäjä saanut otteen tekstistä. Lukupiiriläisten mielestä päätöksiä tekevien ihmisten olisi hyvä lukea tämä kirja.

Lisätietoja lukupiirin toiminnasta Hakunilan kirjastota saat allekirjoittaneelta.

Paula Puustinen
erikoiskirjastonhoitaja