Tikkurilan kirjaston syksyn 2011 lukupiirit

Tikkurilan kirjaston lukupiirin kirjat/teemat syksyllä 2011 ovat:

-8.9. Ensimmäinen tapaaminen. Keskustellaan syksyn ohjelmasta ja tutustutaan. Kirjana Kauimpana kuolemasta/Elina Hirvonen.

-13.10. teemana Japani. Vieraana Tikkurilan kirjaston lastenosaston japanilainen vahvistus Ryoko Makkonen-Yamamoto. Lukupiirikirjana Haruki Murakamin Suuri lammasseikkailu.

-10.11. Fantasiaa ja scifiä aikuiseen makuun. Vieraana fennougristi ja Fantasia ja Scifi -foorumi Rising Shadow.netin ylläpitäjä Iivari Koutonen. Kirjana Ursula K. Le Guinin Rocannonin maailma.

-8.12. teemana Bulgaria. Vieraana Länsimäen kirjaston johtaja ja bulgarian kielen kääntäjä Margarita Vidinovska. Margarita on kääntänyt bulgariaksi mm. Nopoloiden Risto Rääppäjä kirjoja ja Joensuun Harjunpää kirjoja. Kirjana: Väkivallan pitkä varjo : historiallinen romaani Balkanilta / Anton Dontšev

Lukupiiri kokoontuu kuukauden toisena torstaina kello 18.00 aikuisten osaston runonurkassa. Tarjolla henkevää keskustelua ja virvokkeita. Lukupiirikirjoja on saatavissa aikuisten osaston tietopalvelusta. Voit myös varata lukupiirikirjan maksutta Tikkurilan kirjastoon.

Tervetuloa!

Kuva: Giulio Mola, flickr.com