Tarinakoukussa vieraana Venla Venus

Tiistaina 6.10.  kannattaa suunnata Tikkurilan Tarinakoukkuun, vaikka et käsitöitä harrastaisikaan. Vieraaksi saapuu nimittäin kirjastonhoitaja Venla Venus vetämään aikuisten aikuisten K18 satutunnin! Luvassa siis huikea ja harvinainen sanataide ja kirjallisuus nautinto kuulijoiden korville.

Aikuisten satutunnilla tekstejä yhdistävät ihmissuhteet, erityisesti parisuhteessa elämisen haasteet ja kipupisteet. Satutunnilla kuullaan niin runoa, näytelmää ja muita Venlan lempikirjoja. Luvassa hieno sanataidetuokio aikuiseen makuun, tervetuloa siis mukaan!

Tarinakoukulta löytyy nyt myös pari omaa aikuisten värityskirjaa, joten voit varata värikynät mukaasi jos haluat käsityö sijasta värittää.

Kokoonnumme poikkeuksellisesti 1. kerroksen Aleksis-salissa musiikki- ja mediaosastolla klo 17.30-19.30. Nähdään!

Kirjastonhoitaja Venla Venus